slide show

Just us two

Jag till vänster, Nina till höger. Bilder från tidigare ikväll.

 

Har precis kommit hem och nu är jag hur trött som helst, verkligen! Svalde fel förut och fick största host attacken, så nu är min hals helt torr och kliar som bara den. Har iallafall varit med Nina hela dagen, förut var vi med hennes kille också, fast bara en stund.

 

Ska byta om och sätta upp håret, sen tar jag någonting att äta. Har inte ätit sen vi var och åt på McDonalds för ett bra tag sedan. Hungrig!


Kommentarer
Postat av: - a l e x a n d r a

svar tack detsamma !

allt bra ?

- alexandra

2011-08-01 @ 00:21:28
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: angie

Tack så jättemycket! :)

vi kanske kan följa varandra på bloglovin?

kram!

2011-08-03 @ 11:20:05
URL: http://stylings.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej! undrar vart du har köpt den där blå tjock tröjan, super fin ;)

2011-08-04 @ 00:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0