slide show

I told to myself: what the f*ck!?

En bild på mig som jag tog tidigare idag.

 

Hej på er! Kom hem för ungefär en timme sedan, lite mer faktiskt. Har umgåts med mina underbara vänner hela dagen. Innan vi drog ut ikväll så käkade vi hemma hos Johanna, stekt kött och pomme, gud så gott det var! Var ute ett tag sedan drog vi upp till Klockaretorpet och var där en stund. Till slut så slutade alla spårvagnarna åka så jag och en vän, Johannes, tog bussen hem.

 

Nu är jag iallafall hemma och är helt slut för dagen! Mamma har gått och lagt sig och nu börjar jag bli riktigt trött så ska nog ta och göra detsamma. Sätter på en film ett tag bara, annars kan jag inte sova, haha. Imorgon när jag har vaknat och gjort mig i ordning så drar jag och solar med Johanna och Fanny i guess, bästavännen Nina följer också med.


Kommentarer
Postat av: anonym

snygg ;)

2011-07-21 @ 01:22:06
Postat av: sofia

hur gör du när du sätter ihop 2 bilder sådär och sen får du inget sträck i mitten av bilderna?



Snälla svara! himla tacksam för svar!

2011-07-21 @ 11:28:41
Postat av: asrin

skulle du kunna visa den där skjortan lite tydligare och vart du köpt den?:)

du är galet fin och allt passar dej verkligen!:)<3

2011-07-21 @ 11:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0