slide show

Fika på stan

Fika på Wayne's Coffee.

 

Tänkte bara berätta lite om dagen. Först duschade jag och åkte upp till Nina. Var där ett tag och inte gjorde något speciellt. Vi tog typ lite kort, satt vid Facebook och pratade. Sen kom Fannys pappa och hämtade upp mig tillsammans med Fanny och Olivia. Vi drog till stan och fikade på Wayne's Coffee. Jätte gott faktiskt. Köpte is te till min blåbärskaka. Drack ju is te varje dag i Turkiet, så saknade det liksom. Kom iallafall hem för ett tag sedan och just nu sitter jag i sängen och äter frukt.

 

Ska gå ut en sväng snart, ta lite luft och kanske träffa något. Vi får se helt enkelt. Kolla inlägget under och ge mig tips! Skulle vara jätte gulligt att få höra vad ni tycker om idén.


Kommentarer
Postat av: olivia

vart ligger det där fika stället? :)

2011-07-07 @ 21:34:50
Postat av: olivia

vart ligger det där fika stället? :)

2011-07-07 @ 21:35:49
Postat av: Anonym

gott :)

2011-07-07 @ 22:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0