slide show

EG0

En bild från igår.

 

Har precis kommit hem. Sitter och äter kyckling faktiskt, sjukt vad gott det är. Har varit i Klockaretorpet idag igen med en massa skönt folk. Har inte gjort något speciellt direkt. Är ganska trött så tror jag lägger mig rätt så tidigt idag. Ska börja på en ny header/design om jag orkar också, är sjukt trött på min nuvarnade. Dock så är ju min kamera fortfarande på lagning så jag har inte direkt några nya bilder att ha i headern. Får väl göra en tillfällig så länge, tills jag får kameran tillbaka och kan knäppa några bilder.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf dissar du alltid frågor trordu du är kissie lr ngt, svara på frågorna ist -.-

2011-07-25 @ 00:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0