slide show

Choklad

Jag just nu.

 

Har just precis blivit klar med håret, eller det har just torkat. Kamaran är ju trasig så kan inte visa en bra bild på resultatet. Tar en bild med webb kameran eller mammas lilla digitala kamera imorgon, när det är ljust ute. Är faktiskt jätte nöjd med färgen, blev typ chokladbrun, precis som jag ville ha!

 

Nu ska jag lägga mig i sängen med massa frukt och kolla på en film som heter The good girl. Har börjat kolla lite på den och den är bra än så länge.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du visa på en bild allt du har köpt från tukiet? snälladu <3

2011-07-02 @ 00:27:48
Postat av: Anonym

kan du inte visa massa bilder från turkiet? :)

2011-07-02 @ 14:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0