slide show

Byter blogg tills vidare.

Som jag nämnde tidigare så har jag gjort en annan blogg på Myshowroom. Vill se och testa hur det fungerar och om det på några sätt är bättre än blogg.se. Ni kommer till bloggen HÄR, annars står adressen här åvan. Skulle vara kul ifall ni slängde upp en kommentar i den nya bloggen och berättade vad ni tycker är bäst, den här bloggen jag har nu eller byta till Myshowroom. Skulle vara gulligt!

 

Men som sagt, bloggar på Myshowroom tills vidare, om jag inte tycker om det efter ett tag så byter jag tillbaka, men det märker ni ifall ni följer mig HÄR. Så, nästa inlägg hittar ni på den nya. Hope you like it, syns där!


Kommentarer
Postat av: linnea

det kommer inte upp något ? :P

trycker på f5 men det funkar inte xd

2011-07-18 @ 09:33:46
Postat av: lisa

blogga här på blogg.se istället!!:)

2011-07-18 @ 14:22:35
Postat av: Anonym

Hej Ksenia! Jag undrar om du kan lägga upp (på din nuvarande blogg) några bilder på dina 10 senaste headers. Du gör så fina designer, och dem ger mig insperation :)

2011-07-19 @ 01:11:01
Postat av: Anonym

ne byt nr de där suger o du bloggar knappt där ..

2011-07-19 @ 02:24:06
Postat av: sssss

neeeeeeej, byt inte den e bättre den andre e dåligggg ta inte illa upp nsälla

2011-07-19 @ 14:27:39
URL: http://sssss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0