slide show

Tidig morgon.

Godmorgon på er. Eller dom flesta sover säkert, men jag är uppe!

Gud vet jag vad jag gör uppe nu. Har vänt på dygnen som jag sagt tidigare, kanske har något med det att göra. Jag somnade iallafall vid 11 tiden och vaknade igen strax efter 2 av att jag drömde en sjukt bra dröm och sedan fick jag ett sms som jag tvärt vaknade åt. Försökte somna om flera gånger. Satte till och med på datorn och kollade en bit av en film, och hoppades på att jag skulle bli en aning trött igen men dock funkade det inte. Sen försökte jag lyssna på musik och läsa lite, men nej. Typiskt.

Jag är pigg, och det är bra. Men kommer säkert somna eller något när jag väl är i skolan. Har precis gjort frukost och te som jag håller på att dricka upp och snart ska jag upp och fixa mig. Ska sminka mig, platta håret och ta på mig kläder. Tar hundra år för mig att välja vad jag ska ha på mig, så nu har jag ett bra tillfälle då jag inte behöver stressa alls! Vi börjar trots allt halv 9 så jag har tid att fixa det jag behöver, i tid!

När jag är klar, eller vi säger om ungefär en och en halv timme, så ska jag till stan och träffa Nina. Vi har varit vakna lika länge och smsat med varandra, så vi tänkte att vi skulle ses innan vi började. Vi tänkte ta och köpa kaffe (har faktiskt lärt mig tycka om kaffe nu.. dock är det lika äckligt fortfarande) och sen åka upp till skolan. Då håller jag mig pigg längre, ännu bättre!

Hoppas första skoldagen går bra, så jag inte somnar eller något liknande, haha. Och hoppas vi får sluta tidigare, eftersom det är första dagen. Om jag får tillgång till dator där så uppdaterar jag lite snabbt, om inte så hörs vi när jag har kommit hem igen. Ha det så bra nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0