slide show

Svaren från frågestunden - del 2.

Är du populär på din skola?
Skulle aldrig säga att jag är populär, men jag sitter iallafall inte mot väggen helt utstött. 

Tröjan som du har på dig i det här inlägget http://kseniajernbom.blogg.se/2010/november/mot-stan.html#comment, vart har du köpt den?
Det är dock inte min tröja, men den är köpt i Italien i en Converse affär.

Hur lång är du?
Jag är inte alls så lång som man kan tro, jag är ungefär 1,60.
 
Vilken systemkamera rekommenderar du, t.ex nikon, canon, sony..?
Jag själv har ju en Nikon D60, men skulle nog starkt rekommendera Canon.

Vilka bloggar läser du?
Jag läser följande bloggar: kenzas.se, kissies.se, fokis.se, ninaandreaa.blogg.se, isabelles.nu och desireenilsson.se

Säg 2 tjejer ifrån klass a, b, c som du tycker mest om. Altså 2 från a, 2 från b och 2 från c.
Kan tyvärr inte svara på denna fråga.

Vad är din HÖGSTA dröm? T.ex. bo i villa, resa till något land, att du får träffa din pappa m.m.
Min högsta dröm, eller något jag måste göra innan jag dör är att få flyta luftballong. Det har alltid varit något jag velat göra.


Skulle du vilja resa tillbaka till ryssland och träffa din pappa?
Klart jag vill det.


Skulle du vilja flytta tillbaks till Ryssland? Vet du ens nått om staden du föddes i?
Jag vill helt klart åka till Ryssland och typ bo där någon månad eller några veckor, men jag skulle aldrig flytta till igen. Och ja, jag vet mycket om min egna födelsestad.


Saknar du dom i umeå?
Jag saknar alla jätte mycket, och skulle göra vad som helst för att få åka dit!


Din gamla blogg är ju kseniafoto.blogg.se. Jag har kollat den och du har förändrats grymt mycket, är det därför du inte vill visa? För att du skämms?
Varsegod, koll min gamla blogg? Klart att jag förändrats, det gör väl alla någon gång i livet,
jag är väl inte 12 år i hela mitt liv? Och varför skulle jag skämmas för min gamla blogg? Det är fortfarande
min GAMLA blogg, och detta min nuvarande, så såklart jag har förändrats, inget konstigt med det.


Ska din mamma flytta ihop med sin kille? Varför tar du inte upp kontakten med din pappa? Saknar du honom inte?
Min mamma har ingen kille just nu. Jag tar inte upp kontakten med min pappa eftersom jag inte vet vart han bor,
jag vet inte ens ifall han lever eller inte, jag har inte hans nummer eller adress, inte ens mail,
så det blir nog svårt tror jag. Klart jag saknar honom, det är trots allt min egna pappa.

Vad använder du för locktång? En sån som du fixat håret med på din header.
Jag använder en vanlig plattång då jag gör mina lockar.


Har du supit nån gång?
Ja det har jag.


När ska du till umeå igen?
Det vet jag inte, får ta det när jag får ett långt lov eller något, kanske på sommarlovet. Vi får se helt enkelt.


Har du någon gång gjort bort dig så du bara velat sjunka ner i jorden o aldrig komma upp igen?
Nej det har jag faktiskt inte, inte så mycket iallafall. Men klart jag har gjort bort mig.


Skulle du kunna tänka dig att va tsm me någon i 8an i din skola?
Nej det skulle jag inte, man skulle tröttna direkt. 


Vilken är din favoritlåt?
 
Har jätte många låtar som jag älskar, men några av dom bästa är nog: Flo Rida - Turn around (5, 4, 3, 2, 1),
No superstar - Remady P&R, Do it like a dude - Jessie J och This girl - Laza Morgan.
 
Vilket är ditt drömresemål?
Skulle vilja åka till Turkiet, Grekland och Kroatien.


Hur många har du varit tillsammans med?
Det har jag inte räknat, men jag har iallafall haft 2 seriösa förhållanden.


Vad har du för hårfärg?
Jag har någonting mellan blont och brunt, typ brun grå aktigt.


Snälla säg på vilken sida du skapade din blogg på?
www.blogg.se antar jag?


Du är heterosexuell vad jag vet, så bryr du dig om killens utseende eller personen inom honom?
Både och, men det är nog insidan som räknas mest, enligt mig.


Vart i Ryssland kommer du ifrån?
Jag är född i Moska, men flyttade och har nu bott i St. Petersburg.


Vet du vart du ska på gymnasium sen? Vart?
Det är långt kvar, så jag har inte bestämt mig än. Men det lutar mog De Geer eller Eber.


Vem är killen på din gamla blogg som du har på bild i headern?
Han heter Joel Forsberg och var min kille förut.


Vad är ditt favorit band/artist, om du inte har något, kan du säga några du tycker är bra?
Jag lyssnar aldrig på några band, men artister jag gillar är: Beenie Man, Akon, Rihanna,
David Guetta och Missy Elliott.
 
Av vem fick du din nyårs kyss av?
Nina fick bli min nyårs kyss!

Är du kär, gillar någon just nu? Om ja vilken bokstav börjar han på?
Jag gillar en just nu ja, men om jag nämner första bokstaven så kommer allt vara avslöjat. 


Hur mycket pengar tjänar du på din blogg?
Än så har jag inte tjänat så mycket eftersom jag inte har så många besökere och följare,
men jag är medlem på olika sidor, bland annat Videofy där jag lägger upp mina videor,
och där har jag fått ihop ganska mycket. Sen Är jag medlem på andra sidor, så ja,
jag tjänar pengar på min blogg. Tro det eller ej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du gå i 8:an om du är 95:a ? ;oo

2011-01-06 @ 12:16:16
Postat av: Anonym

Men hon kom till sverige när hon var 7? Hon kunde inte direkt svenska?? smart kid.

2011-01-06 @ 14:27:01
Postat av: Anonym

sista frågan är mer HUR MYCKET pengar du tjänar inte OM du tjänar. kul att ställa en fråga och sen inte få nån exakt siffra. :/

2011-01-06 @ 23:42:16
Postat av: alexandra

varför svarar du inte på alla frågor ? :P



<3

2011-01-07 @ 10:08:12
Postat av: Anonym

han du gillar, börjar hans namn på J ?

2011-01-07 @ 20:12:33
Postat av: Anonym

Har också hört av min kompis att du gillar en kille som börjar på J? så är det sant eller falskt. ?;)

2011-01-08 @ 14:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0