slide show

Svaren från frågestunden - del 1.

Vilka 3 plagg är dina bästa i din garderob?
Har svårt när det gäller såna här frågor, men jag måste nog säga att jag gillar mina klackskor,
mina jeans från Cubus och min klänning som jag hade på sommar avslutningen i skolan.
Trivs du i din skola, eller skulle du vilja byta? Tack för att du starta frågestunden!
Ja, jag trivs riktigt bra i min nuvarande skola och jag skulle inte vilja byta.
Tänker du dig själv som en storbloggare i framtiden?
Min statestik stiger och mina följare ökar, så vi får se vad framtiden har att erbjuda!
Varför är du så jävla fin för?
Jag vet inte Nina.. Men du är finast av alla, det vet jag!
Gillar du någon? Och isåfall vem?
Ja, jag gillar någon just nu och har gjort det ett litet tag. Säger dock inte vem det är.
Hur sminkar du dig? Vilket smink alltså. Du verkar använda foundation eller nått liknande?
Jag brukar variera lite ibland. Brukar ha mousse under ögonen, blusher på kinderna,
kajal och maskara, det är det ända!
Kan du skriva namnen på alla din låtsassyskon som du har hafft?
Har inte alls haft några låtsas syskon, men min mammas förra kille hade barn och dom heter Fanny och Elise.
Vad andvänder du för kamera när du tar dina bilder, dem är sjukt snygga!
Jag använder Nikon D60 när jag tar mina bilder, jätte bra kamera!
Hur länge har du kännt nina?
Vi började umgås i somras, alltså ungefär ett halvår nu.
Gör du designers åt andra bloggare?
Tyvärr så hinner jag inte med det längre, förut gjorde jag lite ibland men nu gör jag bara till dom närmaste.
Kan inte du göra en video och visa när/hur du sminkar dig?
Jag hatar att filma mig själv egentligen, men om jag någon gång har tid över eller något,
så får vi se om jag fixar upp en video.
Nina gillar ju Niko är det samma person som du va tillsammans med eller?
Ja, jag har varit tillsammans med Niko, men jag stör mig inte alls på att Nina gillar honom nu.
Det var i somras, så det har gått ett bra tag.
Kan du visa vilka hårprodukter och ansiktsprodukter du använder?
Använder bara shampoo och balsam till håret, och brukar bara köpa vanliga ansiktsmasker på Kicks för 20 kronor.
Röker du?
Nej inte längre.
Oskuld?
Ja, jag är fortfarande oskuld och har inte alls bråttom med att bli av med den.
Vilken skola går du på? I vilken klass?
Just nu går jag på Victoriaskolan i Norrköping, klass 8C.
Vart köper du dina kläder?
Jag brukar inte direkt gå ut på stan och shoppa sönder, men när det väl händer så handlar jag inne på
Ginatricot, Cubus, H&M, BikBok eller Veromoda.
Vad heter dina syskon?
Jag har inga syskon tyvärr.
I vilka länder har du bott?
Jag har bott i Ryssland i 7 år, och nu så bor jag i Sverige. Har inte bott någon annanstans.
Vem är din närmsta vän?
Min allra närmsta vän heter Jannike och bor i Umeå. Annars så är det Nina såklart!
Gillar du någon i 8:an i din skola?
Nej, inte i klass 8.
När färgade du håret sist?
Tror att det var förr förra året.
Hur uttalar du ditt namn?
Gud vad svårt.. Det går inte riktigt att förklara i text men jag skulle nog säga såhär.
Man ta bort K:et helt, och säger "Sénia".
Hur många är det i din klass?
I just min klass är det ungefär 20 stycker tror jag.
Har du bilddagboken?
Ja det har jag, där heter jag "kjernbom".
Vilka 3 plagg är dina bästa i din garderob?
Har svårt när det gäller såna här frågor, men jag måste nog säga att jag gillar mina klackskor,
mina jeans från Cubus och min klänning som jag hade på sommar avslutningen i skolan.

Trivs du i din skola, eller skulle du vilja byta? Tack för att du starta frågestunden!
Ja, jag trivs riktigt bra i min nuvarande skola och jag skulle inte vilja byta.

Tänker du dig själv som en storbloggare i framtiden?
Min statestik stiger och mina följare ökar, så vi får se vad framtiden har att erbjuda!

Varför är du så jävla fin för?
Jag vet inte Nina.. Men du är finast av alla, det vet jag!

Gillar du någon? Och isåfall vem?
Ja, jag gillar någon just nu och har gjort det ett litet tag. Säger dock inte vem det är.

Hur sminkar du dig? Vilket smink alltså. Du verkar använda foundation eller nått liknande?
Jag brukar variera lite ibland. Brukar ha mousse under ögonen, blusher på kinderna,
kajal och maskara, det är det ända!

Kan du skriva namnen på alla din låtsassyskon som du har hafft?
Har inte alls haft några låtsas syskon, men min mammas förra kille hade barn och dom heter Fanny och Elise.

Vad andvänder du för kamera när du tar dina bilder, dem är sjukt snygga!
Jag använder Nikon D60 när jag tar mina bilder, jätte bra kamera!

Hur länge har du kännt nina?
Vi började umgås i somras, alltså ungefär ett halvår nu.

Gör du designers åt andra bloggare?
Tyvärr så hinner jag inte med det längre, förut gjorde jag lite ibland men nu gör jag bara till dom närmaste.

Kan inte du göra en video och visa när/hur du sminkar dig?
Jag hatar att filma mig själv egentligen, men om jag någon gång har tid över eller något,
så får vi se om jag fixar upp en video.

Nina gillar ju Niko är det samma person som du va tillsammans med eller?
Ja, jag har varit tillsammans med Niko, men jag stör mig inte alls på att Nina gillar honom nu.
Det var i somras, så det har gått ett bra tag.

Kan du visa vilka hårprodukter och ansiktsprodukter du använder?
Använder bara shampoo och balsam till håret, och brukar bara köpa vanliga ansiktsmasker på Kicks för 20 kronor.

Röker du?
Nej inte längre.

Oskuld?
Ja, jag är fortfarande oskuld och har inte alls bråttom med att bli av med den.

Vilken skola går du på? I vilken klass?
Just nu går jag på Victoriaskolan i Norrköping, klass 8C.

Vart köper du dina kläder?
Jag brukar inte direkt gå ut på stan och shoppa sönder, men när det väl händer så handlar jag inne på
Ginatricot, Cubus, H&M, BikBok eller Veromoda.

Vad heter dina syskon?
Jag har inga syskon tyvärr.

I vilka länder har du bott?
Jag har bott i Ryssland i 7 år, och nu så bor jag i Sverige. Har inte bott någon annanstans.

Vem är din närmsta vän?
Min allra närmsta vän heter Jannike och bor i Umeå. Annars så är det Nina såklart!

Gillar du någon i 8:an i din skola?
Nej, inte i klass 8.

När färgade du håret sist?
Tror att det var förr förra året.

Hur uttalar du ditt namn?
Gud vad svårt.. Det går inte riktigt att förklara i text men jag skulle nog säga såhär.
Man ta bort K:et helt, och säger "Sénia".

Hur många är det i din klass?
I just min klass är det ungefär 20 stycker tror jag.

Har du bilddagboken?
Ja det har jag, där heter jag "kjernbom".

Kommentarer
Postat av: amandawesterlund

tack för svar :D

2011-01-06 @ 00:25:03
URL: http://amandaeveline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0