slide show

Spets

Det är detta jag letar efter!

Snart är det ju sommar, eller snart och snart, men förbereda sig kan man ju alltid! Just nu letar jag iallafall efter spets bh:er. Ni vet, när man har linnen men "öppna ärmar" eller hur man nu ska förklara, så syns spetsen på sidan? Det är det snyggaste på sommaren skulle jag kunna tro! Blir nog mycket sånt för mig i sommar.
Dom här över är precis det jag pratar om, fast just dom färgerna finns ingenstans. Fick bilden från Ginatricot.se men dom har inte alls dom färgerna och det är ju dom jag är ute efter! Vet ni kanske vart det finns att köpa?

Om någon månad, närmare sommarn så ska jag ut och köpa några spetsar och "långa linnen", haha. Dö snyggt är det ju! I'm lovin' it!

Kommentarer
Postat av: belinda

Kan du visa hur man gör sådär INFO om sig själv där i sidan? :)

2011-01-29 @ 12:05:41
URL: http://belindatokuus.blogg.se/
Postat av: Ida

Finns sjukt många i dem färgerna på Cubus :)

2011-01-29 @ 14:15:57
Postat av: Anonym

Dem fins att köpa på hm i precis de färgerna ! :)

2011-01-29 @ 15:02:48
Postat av: Anonym

vart ifrån kan man köpa linnen?

2011-01-29 @ 16:48:14
Postat av: kajsaa!*

brukar finnas jätte mycker spets på H&M

2011-01-29 @ 22:29:23
URL: http://flikkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0