slide show

Sovmorgon

Godmorgon läsare!

Vaknade 6 imorse och började göra mig i ordning direkt, så jag skulle hinna med allt till halv 8 för då skulle jag gå till spårvagnen. Och vad kommer inte jag på..? Jo, att jag har sovmorgon och börjar 9.20. Så nu sitter jag helt färdig och hur trött som helst och gör absolut ingenting. Det är ungefär en timme kvar tills jag ska ut och vänta på spårvagnen. fan vad typiskt, och det här är inte heller första gången jag glömmer min sovmorgon.. Nu är det bara att vänta på att klockan ska ticka.

Jag just nu. Skulle kunna somna om igen..

Kommentarer
Postat av: Jodie

Hej :) älskar din blogg och valde därför dig som dagens blogg tips! :) lånade föresten din header som bild, hoppas det inte stör ? :)

2011-01-12 @ 16:22:32
URL: http://jodiesinclair.blogg.se/
Postat av: Jodie

de var så lite haha :) fortsätt blogga bara så är det bra (:

2011-01-12 @ 19:29:01
URL: http://jodiesinclair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0