slide show

Sömnlös natt.

Hej på er sötnosar.

Som ni ser på rubriken så har jag inte sovit någonting alls inatt. Har varit vaken och kollat på filmer, snackat i telefon, messat och lyssnat på musik. Så jag är ganska så trött nu alltså. Var i stan från 6 på morgonen och drog hem vid 10 och somnade i 3 timmar. Sen kom Nina hem till mig och väckte mig och vi åkte till stan direkt. Och nu är jag hemma, hur trött som helst och helt svimfärdig.

Jag i stan i morse, dö trött.


Iallafall, när jag var på stan på morgonen så satt jag och en kompis och tog det lugnt på ett fik, Expresso House. Nu ska jag göra te eller kaffe och någon macka och sen försöka sova någon timme, bara för att piggna upp lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0