slide show

I'm sick of this

Hej på er!

Just nu befinner jag mig hos en kompis med Micki och Nina, självklart är det fler här. Vi gör typ ingenting egentligen, bara sitter och pratar om allting. Mysigt är det iallafall! När jag låg i sängen kände jag hur fruktansvärt varm jag blev. Tror att jag har fått feber. När jag kollar åt vissa håll så snurrar det i huvudet och jag får sjukt ont. Ska egentligen sova över med Nina och Micki, men fundrar starkt på att dra hemåt istället, för såhär dåligt kan jag ju inte må.. Var sjuk en hel vecka nu och nu får man feber helt plötsligt. Kanon.

Nina har sovit ett tag, så vi ska försöka vecka henne nu. Ni får ha det bäst så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Moa

sv, saknar dig också!<3

2011-01-22 @ 20:56:42
URL: http://mohaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej

Var laddar du ner dina filmer ? Är sidan bra och gratis?

Fin blogg hoppas du svarar

2011-01-22 @ 21:25:17
URL: http://birartibir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0