slide show

I skolan.

Hejsan!

Just nu sitter jag inne i skolan och arbetar med ett engelska arbete vi just fått. Vi ska redovisa muntligt om en engelsk tv serie. Jag har iallafall valt 2 and a half men, hoppas jag hittar tillräckligt mycket fakta så jag får högt betyg. ;)

Efter skolan ska jag och Micki gå till ett drop in solarium och få lite färg. Det får bli 20 minuter. Efter det tror jag att vi drar till stan och sätter oss på ett fik med några vänner. Skönt!

Jaja, nu måste jag börja med mitt arbete, vi hörs när jag har kommit hem!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte prata ryska i nåt videoinlägg?

2011-01-13 @ 15:43:22
Postat av: Anonym

assså du kan it bli brun din hudtyp funkar inte så wannaaabeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2011-01-13 @ 15:54:56
Postat av: lindaaa

vart solaru solarium typ gratis ?vart ligger de :)

2011-01-13 @ 17:10:38
Postat av: förvånad människa !

asså först röker du och typ dricker eller vad nu gör, och säger att du ALDRIG kommer göra om det blabla..

sen gör du en TILL sak som inte är bra! Jo att sola i solarium, halllllllå? Man kan få cancer o massa, li röd så att man får hud cancer ..

tänk lilla du innan du gör något dumt!!

2011-01-15 @ 20:29:56
Postat av: annika

as fiin! :)

2011-01-15 @ 20:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0