slide show

I know what you did last summer

Tog precis en sväng till Hageby Centrum och köpte host medecin och Panodil. Kände mig pytte lite bättre så tog mig dit. Skulle egentligen köpa mat och sånt också, men kände att jag skulle svimma så tog mig hem på direkten. Och när jag vart hemma några minuter så svimmade jag dock.. Det var verkligen inte skönt.. Orkar inte göra någonting nu.

Tänkte kolla på lite film så jag blir trött och lyckas somna.


 

Får bli dom här två, 1an och 2an av I know what you did last summer. Har sett dom förut 1 eller 2 gånger, men glömt bort en hel del så ska se dom en gång till. Dessutom är dom jäkligt bra!

Om jag lyckas somna så hör jag av mig när jag vaknat igen. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: :)

Krya krya krya :)

2011-01-23 @ 18:21:04
Postat av: donna

Wieee svimma låter it bra ! du har järn brist ! ät ngn mat med spenat i eller köp järn tabletter ! är c vitamin åxo . 100 PUSSAR TILL DIG !/ din arabvän donna

2011-01-24 @ 16:22:44
Postat av: Anonym

Vad betyder dock? >.> du använder så svår svenska :P

2011-01-24 @ 19:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0