slide show

Frozen

Såg en riktigt riktigt bra film nyss. Den heter Frozen och handlar om 3 personer som blir kvarglömda i en slalom lift. Sjukt hemsk och sorlig film. Sorlig och sorlig.. Jag grät ungefär halva filmen. Fattar inte riktigt hur dom orkade sitta där, och tänk ifall jag var någon av dom. Det var det jag tänkte på mest, och tjöt på. Haha.

Frozen, helt sjuk film.

 

I filmen så pratar dom om vilket sätt som är det mest "läskigaste" sättet att dö på. Har tänkt på den frågan många gånger jag med. I filmen finns iallafall mitt svar. Rekommenderar denna film till alla! Det är varken skräck eller något liknande. Den är bara läskigt sorlig.

 

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för läggdags. Puss!


Kommentarer
Postat av: .

den filmen är skit bra ! :D

2011-01-11 @ 22:10:46
Postat av: hanna

den filmen är läskig:)

2011-01-12 @ 06:38:32
URL: http://hannaolofssons.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Så sämst att snyggingen dog först =(.

Men annars var filmen ok, mer läskig än sorlig tycker jag >.<

2011-01-14 @ 22:53:43
Postat av: evelina wenner

själv tyckte jag att den va ganska tråkig, det ända bra är när hon rullar ner för backen och när hon kryper förbi vargarna. hahahahaha så sjukt kul.

2011-01-15 @ 23:03:41
URL: http://evelinalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0