slide show

Den här veckan.. - 30 dagar

Glömmer bort den här "30-dagar"s grejen hela tiden känner jag.. Tack ni som påminner mig iallafall! Måste ha någon/några som puffar på mig.

Egentligen så vet jag inte vad man ska skriva i detta inlägg "den här veckan..". Men jag väljer att skriva om vad som händer denna vecka.

Idag så är jag ju sjuk, typiskt. Hade dock inga planer iallafall så det gjorde inte så mycket. Ska bara ligga och dega i min säng, kolla massa film, lyssna på musik och plugga till ett läxförhör som jag har fått tills imorgon. Det är att kunna världskartan eller något, håller inte riktigt koll på just den biten, men jag har pappret hemma så det är bara att plugga på. På onsdag vet jag inte heller vad jag ska göra. Tror nog att jag ska vara med brudarna lite, sen hitta på något. 
På torsdag så händer det lite grejer. Vi ska gymma och sola! Det ska vi försöka göra varje torsdag och söndag, åtminstone gymma. Har börjat träna lite smått här hemma också. Måste få igång det här alltså.. Försöker göra bland annat sit-ups innan jag går och lägger mig. Sen gör jag andra workouts morgon och kväll, ifall jag kommer ihåg.
Fredag.. Hmm, ingen aning. Eftersom det är helg då så ska det väl hända något roligt, får man hoppas! På lördag därimot, så ska jag, Nina och Micki dra till en vän. Får se vad som händer där. Sen, samma kväll så ska vi tre sova över hos någon. Och söndagen får väl bli en slappdag, som vanligt.

Det var väl det! Hur ser er vecka ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0