slide show

Wildberries

Kvällens dricka.

 

Under någon timma har jag duschat, städat rummet lite och hunnit gå till Hageby Centrum och tillbaka. Var hur törstig som helst och klart som fan att det inte fanns någonting att dricka i kylen. Så fick gå till HC och köpa något. Fick även med mig hårspännen hem som det är riktigt snålt med här hemma. Slarvar alltid bort dom, fast har aldrig fattat hur. Köper ju in nya hela tiden..

 

Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av kvällen. Ska sätta på någon film och dricka min Fanta, härligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

30-Dagar går inte sådär bra va?

2011-02-28 @ 23:10:05
Postat av: Anonym

30-Dagar går inte sådär bra va?

2011-02-28 @ 23:11:03
Postat av: Lotta

Den ser riktigt god ut :)

2011-03-01 @ 10:43:57
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0