slide show

What happens on the dancefloor, stays on the dancefloor.

En bild från tidigare idag.

 

Nu är jag hemma efter ännu en skön dag med skönt folk. Har spenderat kvällen med Yerko och Nina då, vi har för det mesta suttit och pratat om allt och lyssnat på musik. Sen gick vi ner till kiosken och köpte en massa cola och lite energy dricka. Så gott!

 

Imorgon så vaknar jag skapligt, kanske vid 11 eller något sånt. Sen träffar jag Nina som vanligt. Vi ska fixa en liten myskväll här hos mig på fredag. Vi ska äta tacos, ha ansiktsmask och bara ha det allmänt roligt, som vi nu alltid har iallafall! Vi ska iallafall köpa lite saker till tacon och så vidare, så vi har det gjort! Sen sover hon över hos mig till lördagen.

 

Vad ska ni göra i helgen då? Hoppas ni har det kul iallafall, jag njuter av mitt lov!


Kommentarer
Postat av: mikaela

vi kommer att få lov idag :p

2011-02-24 @ 06:36:55
Postat av: CULLIGAN

ett tips redigera inte hyn så mkt i ps, det syns bara så du vet

2011-02-24 @ 17:07:46
URL: http://saraculligan.blogg.se/
Postat av: L I K E S O F I E [foto]

Gud, alltså du är sjukt fin! ;o :D

2011-02-24 @ 19:11:10
URL: http://likesofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0