slide show

Tar mer ansvar nu!

En bild från discot jag var på i lördags!

 

Så hemskt ledsen för den låga uppdateringen idag. Har varit på min prao plats och jobbat hela dagen, från 10 till 5, så dom här 2 veckorna kommer bloggen få mindre inlägg, och statistiken kommer sjunka.. Det är jävligt slitsamt men man får lära sig så fruktansvärt mycket där. Efter dom här 2 veckorna kommer göra grejer hemma så som jag aldrig gjort förut. Man får inte sitta en ända sekund, bara ibland. Man springer hit och dit och gör saker. Igår, första dagen där så fick jag diska, skära och rensa paprika, skära champinjoner vilket är dö roligt, jag fick skära kål, broccoli och zukini. Fick till och med gå och slänga grova sopor och öppna upp kyckling ur påsar. Kan ni tänka er, allt det där på en och samma dag.

 

Idag fick vi typ göra samma saker förutom att vi diskade lite mer. Vi äter hur mycket som helst faktiskt. Vi får ta mat när vi vill och hur mycket vi vill men om vi lämnar mycket mat på talriken så får vi betala för det. Men det är ganska smart för dom, för det är ju inte okej att slänga maten bara för att det är gratis. Kommet ta sjukt mycket mer ansvar hemma nu, för där kan man ju inte säga nej till något utan man gör som dom säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0