slide show

Tagit en varm dusch.

Jag för några få minuter sedan. Fruktansvärt skönt att ta en varm dusch på natten.

 

Just nu så ligger jag i min sköna säng och bara vilar ut. Fan vad trött jag blev efter all mat och att kolla på film. Nina och Sinan ligger i ett rum bredvid mitt, alltså vardagsrummet. Hoppas dom sover, så dom sover ut imorgon. Själv så har jag inte sovit en ända timme i natt, så bäst att jag också lägger mig alldeles snart.

 

Imorgon när vi vaknat så drar vi till McDonalds och käkar tror jag. Men ni får ha det bra nu, ska lägga mig och lyssna på musik tills jag somnar. Xoxo.


Kommentarer
Postat av: lovisa

Tycker inte din mamma att det är jobbigt att dom sover hos dig hela tiden?

2011-02-25 @ 11:10:54
Postat av: Anonym

har du spelat basket? :)

2011-02-27 @ 00:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0