slide show

Svar


Asså man fattar att du är wannabe isabelles.nu, lixom du säger att du ska börja i media i gymnasiet, som hon. Du tar samma bilder som hon, kör på din stil ist, för uppenbart. :/

Svar: Tycker verkligen att det där var en onödig kommentar. Liksom, det är inte bara HON som får gå på media linje, eller hur. Jag har haft fotointresset hur länge som helst, kanske 3 år tillbaka. Och jag började läsa hennes blogg för ungefär några månader sedan, så varför skulle inte jag nu få fotografera "liknande" bilder som hon. Jag kör på min egna stil, det gör jag verkligen. Om du nu hade läst min blogg från första början så skulle du nog inse det. Hon har inte direkt en "foto blogg" om man ska säga så. Och alla bloggar kör på sin egen stil hur det än ser ut och hur mycket man nu härmar andra. Men jag kör mitt eget race, tro det eller ej. Jag har tänkt gå media linje sen 2-3 år tillbaka, då jag fick intresset för att fotografera. Jag visste inte ens att hennes blogg fanns då jag köpte min system kamera, så jag fattar verkligen inte vad du vill säga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, den här personen som skrev det här är patetisk, vet vem det är, kan skriva sen kanske, nästa gång kanske du borde publicera hennes ip adress, man kan lätt se då vem som kommentera :D

2011-02-25 @ 00:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0