slide show

Svar på din fråga


Hej, jag tycker att du borde lägga ut fler foton, då menar jag inte på dig och kompisar, utan mer på småsaker, landskap osv. Eftersom jag har läst din blogg ett ganska bra tag nu och vet att du är super bra på att fota!

Svar: Tack så hemskt mycket måste jag först säga! Och det ska jag absolut börja göra så småningom! Eftersom det är vinter nu och sjukt kallt ute så orkar jag aldrig gå ut och anstränga mig att ta snygga bilder, för då fryser jag bara häcken av mig och springer in igen, då blir det aldrig några bilder. Så när våren kommer så ska jag ta tag i det där, det lovar jag! Tack för att du märkte det där!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul och hitta någon från samma stad..;)

2011-02-28 @ 19:17:14
URL: http://malins.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0