slide show

String

Gårdagens köp. String - 5 i 1.

 

Godmorgon! Har varit vaken sen klockan 8. Har fixat mig, plattat håret, klätt på mig, sminkat mig och allt det där. Ska bara äta en macka eller något innan jag går ut.

 

Passar på att säga att jag ska på möte idag klockan 18.30, så ni vet om det, att jag kommer hem lite senare. Mötet är i Borgsmos fritidsgård, så det är en bit hem sen.

 

Nu ska jag äta och sen drar jag till praon och möter Nina! Ha en bra dag! Glöm förresten inte att rösta på mig i tävlingen jag deltar i, det är bara att gå in HÄR och trycka på gilla-knappen!


Kommentarer
Postat av: Ellinore Sånge

Vistt kan jag göra det :)

2011-02-17 @ 13:52:59
URL: http://ellies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0