slide show

Sisters

En bild från idag.

 

Nu har jag äntligen kommit hem, skönt! Och där har ni en bild från dagen förresten. Vi va ute och fotograferade också, men dom bilderna kommer imorgon. Har massa smarriga bilder att bjuda på faktiskt! Blev en riktigt lyckad fotografering den här gången. Slänger upp ett dagens-outfit bild alldeles strax också.

 

Jag är super hungrig nu så ska nog göra lite fika eller något liknande. Efter det städar jag mitt rum. Det ser verkligen ut som ett bombnedslag kan jag tala om. Sen så sätter jag mig och skriver i mitt block. Jag kallar den för "burn book" som andra kallar den för, så ni förstår vad jag snackar om ifall jag skriver så någon gång.

 

Idag förresten, så "slutade jag skolan". Nej men vi kommer inte gå i skolan nu på 3 veckor. Först har vi prao 2 veckor framöver, och direkt efter så har vi sportlov! Hur grymt?!  Får äta thai mat varje dag på mitt prao ställe eftersom jag kommer praoa på en restaurang. Kanske sommar jobbar där nu i sommar om jag får plats och ifall det är kul! men sommarlovet kommer nog före..

 

Nu blir det mat! Vi får höras imorgon om jag inte slänger upp ett nattinlägg.


Kommentarer
Postat av: amanda <3

hej!

när ni tog bilderna har du inställningen med elr utan blixt då och vad använder du för saker till stativ osv.

2011-02-05 @ 17:51:21
URL: http://amandahedendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0