slide show

Nattbloggen

Just nu. Har på mig en mysig NY t-shirt.

Ja, just nu sitter jag i min säng och äter risifrutti. Ska strax sätta på ett avsnitt av Solsidan. Det är så sjukt underhållande, så why not liksom?

Har planerat morgondagen lite faktiskt. Nina kommer ju över hit, sen kommer Yerko och Sinan hit lite senare. Vi ska bara sätta på en film och ta det lungt, prata om livet och allt det där. Älskar såna kvällar när man bara hänger med sina nära.

Efter att jag sett Solsidan så går jag och lägger mig tror jag. Känner att mina ögon börjar svida och stängas av helt enkelt. Så med det här säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du din NY tröja ? :)

2011-02-24 @ 01:46:17
Postat av: Lotta

Sv: Oh va snäll du är :) Vart har du köpt t-shirten? Riktigt snygg! :D

2011-02-24 @ 09:06:51
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0