slide show

Mot city

Jag just nu/idag!

 

Hej på er! Vaknade för någon timme sen bara, och jag är helt klar för att gå ut i det kalla vädret nu. Väntar bara på att Nina ska bli klar sen drar jag till stan och träffar henne. Vet faktiskt inte vad vi ska göra idag, fast ikväll blir det riktigt kul! Vi ska till Navesta och ha det lite chill med några kompisar.

 

Medans jag väntar på Nina så går jag och gör en macka, eller något att äta iallafall. Orkar inte skrika efter mat senare, så äter nu istället! Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

avis på ditt utseende :(

2011-02-19 @ 12:59:40
Postat av: Lotta

Så söt du är :)

2011-02-19 @ 13:27:45
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: sandra

hur gör du så ditt hår blir så tjockt ?

2011-02-19 @ 13:32:42
Postat av: Yoshnacool - one and only

Din header är skitcool!



Följas via bloglovin? :)

2011-02-19 @ 13:46:05
URL: http://yoshnacool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0