slide show

Mobilblogg - ligger i sängen

Nae, det går inte att sova. Har legat i sängen och försökt sova i 2 timmar nu, men inget resultat. Ska ju upp klockan 7, vi får väl se hur det kommer gå. Jag är hur törstig som helst också, går upp och tar någonting att dricka strax, så sover jag nog bättre sen. Alltså nae fyfan, jag hatar allt med skolan förutom att man kan snacka bort all tråkighet. Fast det värsta är att vi börjar så sinnes sjukt tidigt och slutar 4. Ja okej, ska inte tråka ut er med ett sånt här onödigt inlägg, godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej :))



Ville bara fråga dig en grej,

Vilka ''lösögonfransar'' är bäst enligt dig?

hade verkligen varit schyst om du kunde svara,

PS. din blogg e riktigt bra, fortsätt så

kram! :D

2011-02-28 @ 08:00:43
Postat av: karin

snygg blogg finis! händer idag då?? följ gärna min blogg framöver och om du har bloglovin tveka inte hihi puss och kram babe!

2011-02-28 @ 15:26:54
URL: http://suuuunshine.blogg.se/
Postat av: meli

praoar du fortfarande? :)

2011-02-28 @ 16:09:57
Postat av: :D

Hej, jag tycker att du borde lägga ut fler foton, då menar jag inte på dig o kompisar, utan mer på småsaker, landskap osv. Eftersom jag har läst din blogg ett ganska bra tag nu och vet att du e super bra på att fota <3 :D

2011-02-28 @ 17:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0