slide show

Like book

Sitter och skriver i mitt block.

 

Slänger in ett nattinlägg iallfall nu då. Som sagt, sitter och pyntar min Like book just nu och det börjar faktiskt likna någonting! Tar en bättre bild på det någon dag och visar er. Tycker att ni borde skaffa ett sådant, skit kul och kolla i det när man blor äldre!

 

Hade tänkt att vara vaken hela natten. Får se hur jag lyckas med det, om jag somnar eller inte. Ska snart sätta på Trassel och kolla klart den. Har ju bara börjat att se den, har aldrig haft tid att se klart.

 

Lite info om imorgon då. Ska upp riktigt tidigt, kanske vid 8-9 och drar till stan på en gång. Eller ska ju vara uppe hela natten men ska ut tidigt iallfall. Träffar Nina där och vi rullar vidare hem till henne. Sen ska vi baka och träffa några sköna people! Får se helt enkelt. Nu ska jag sätta på film!

Ni får ha det bäst, så hörs vi imorgon! bloglovin

Kommentarer
Postat av: Alexandra

fint block :)

2011-02-13 @ 07:09:42
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0