slide show

Letar fakta

Hallo!

Sitter i skolan just nu och jobbar med NO. Har prov imorgon så letar lite fakta om hjärnan. Efter den här lektionen, typ klockan 11.20, så ska vi gå och äta lunch. Och det är godaste maten idag, stekt fisk, kall sås och potatis! Mumma!

Slutar dock sent idag också, 15.40, men det skulle bli lite ändringar på dom sista passen så några får gå hem tidigare, hoppas min grupp!

När jag kommer hem ska jag stor städa mitt rum, ser verkligen ut som en svin stia eller något efter dom veckorna jag legat hemma sjuk. Har ju inte rört mitt rum på år! Efter att jag städat ska jag göra en foto vägg på en av mina garderobs dörrar! Har velat göra det ett ganska bra tag nu, så det är nog dags att göra förändring nu!
Sen ska jag ju plugga till provet också. Måste verkligen få godkänt på det, eftersom jag har varit sjuk så har jag ju inte varit med på dom flesta lektionerna, så måste ta igen jätte mycket. Dessutom fick jag prov frågerna igår, så det är lite stress.

Nu måste jag få lite gjort här, så vi tar och hörs när jag kommer hem. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0