slide show

I stan.

Hej!

Just nu befinner jag mig i stadsbiblioteket nere i stan. Är med Nina också, såklart! :) Ska nog snart hem tror jag, mina fötter dödar mig efter ännu mer slit på paon.

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt. Visar bättre bild på mitt block också, lovade ju er!

Tilläg: Måste bara tala om en jävligt grym fest som blir av den 2 april här i Borgen i Norrköping. Den är från 22 till 03. Lazee och Norlie & KKV kommer vara på scen, en enorm laser show och en massa dans på golvet. Gissa om jag ska dit?! Förköp till festen kostar 150 och 180 vid dörren. Om ni är intresserade av att gå dit så kan jag fixa biljetter åt er, känner några som säljer! Och då slipper ni stå i kö också, bra va? Säger bara en gång till, det kommer bli en stooor fest, kanske Norrköpings bästa. Evenemanget heter "Royal White Night" om ni vill söka på Facebook och läsa mer om den. Awesome!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du börja lägga ut lite fler bilder på dig på dagarna. Som till ex 'dagens outfit' eller 'facelook' ?

2011-02-15 @ 19:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0