slide show

Dusch och fix!

Jag just nu, har precis duschat.

 

Dagens slappa klädval, inget speciellt. Grå tröja och grå beiga leggings.

 

Som ni ser så har jag börjat fixa mig lite för dagen. Gick ju inte till praon, ville ha min lediga studiedag istället! Nu är det bara Nina som måste vakna.. *nu skrev hon på msn att hon är vaken* BRA! Nu kan dagen börja.

Tror att hon ska komma till mig om en stund och sen så ska vi träffa några i Hageby Centrum. Sen blir det ju att träffa söta Lova! Hoppas hon är social, för jag suger på att prata med folk jag inte känner..

 

Senare ikväll så kanske jag och Nina drar på en chill kväll hemma hos en kompis. Kommer bara slappa och kanske kolla på film eller något, får se ifall vi går dit helt enkelt!

 

Nej, nu ska jag ta och torka håret. Vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Snygg bild!

2011-02-18 @ 20:29:41
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0