slide show

You da one

iPhone picture från idag.

 

Såg att Johanna varit inne på min blogg och gästbloggat lite, bus unge! Så där fick ni en länk till hennes blogg också, kika in vet ja! Ikväll så har jag städat rummet här hemma, igen! Fattar ni hur svårt jag har för att hålla rummet rent eller, det går inte!? Det hänger typ kläder upp i lampan nästan.. Iallafall, Johanna och Olivia har varit här och hållt mig lite sällskap, fina tjejer det där! Efter städningen så gjorde vi lite makaroner med bacon och mumsade på det ett tag. Därefter har vi bara tagit det lugnt och lyssnat på musik. Vi gick ut en sväng och pratade lite också, här runt i Hageby. Mys!

 

Nu så har jag knappt något ork i mina ben, så nu tänker jag borsta mina tänder, bädda sängen så jag ligger skönt i natt och lägga mig och sova med musik i öronen. Music on, world of! ♥ Gud så skönt det ska bli att få sova lite. Fredag imorgon också, längtat efter helgen! Hörs imorgon då, ifall jag inte slänger upp ett litet inlägg lite senare. Natti!


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: tack!

snygg bild :D

2011-12-15 @ 23:03:26
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: Lisa

vad kul att du tycker det:D

2011-12-16 @ 09:34:11
URL: http://lisani.blogg.se/
Postat av: marina

sv. tack så mycket :)

Herregud vad du är vacker tjejen :)

2011-12-16 @ 10:44:40
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.angelicamussa.blogg.se har samma design som dig och skriver exakt som dig. tror du har en copycat ;P

2011-12-18 @ 00:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0