slide show

Torsdag

Gulliga Fanny igår

 

Jag igår

 

Två söta bilder tagna igår, då vi satt och fikade inne i stan. Olivia ville dock inte vara med på bild.. Godmorgon iallafall! Vaknade för drygt en halv timme sedan. Har bara legat och degat i sängen. Sjukt skönt att få sova ut, älskar lov!

 

Ska strax hoppa in i duschen och göra mig ren och fräsch, efter det sätter jag igång och fixar mig. Ska in till stan och ta en fika med min fina vän Emelie, sen så skulle hon kolla på någonting inför nyår. Blir nog roligt! Då vi har varit på stan ett tag så ska jag hem och göra sysslorna jag talade om för er igår. Har fått en massa kläder tvättade så nu ska garderoben verkligen plockas och vikas! Kanske börjar packa senare också, till Umeå resan menar jag. Bättre att göra det nu än att stressa i sista minuten. Nu väntar duschen och en god frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0