slide show

That's why you mad, mad

Idag

 

Förlåt för en så dålig uppdatering i helgen. Har verkligen mått skit och inte orkat någonting. Har umgåtts med mina vänner, så bloggen la jag åt sidan ett tag. Idag har det iallafall varit den segaste dagen i hela mitt liv tror jag. Verk, illamående och en massa annat skit. Har varit med Fanny hela dagen. Vi var först hemma hos mig och käkade lite, efter det drog vi till Hageby Centrum och kikade på lite kläder. Vi satte oss inne på Wayne's där också och tog en fika. Senare åkte vi vidare till Klockaretorpet och tog det lugnt på gården, där har vi fint folk. Är hur trött som helst annars så ska nog lägga mig strax, måste bara få lite mat i magen först.

 

Börjar klockan 9 imorgon, skolan igen.. Tror ändå inte att jag ska gå, vi ska spela spel hela dagen. Eller, jag kommer inte ihåg vad det var vi skulle göra riktigt, men något sånt var det iallafall. Jag mår skit dåligt som sagt, så ska nog stanna hemma och vila ut. Julafton på lördag, nyår, och snart bär det av till Umeå. Fan vad jag har längtat.


Kommentarer
Postat av: fia

vad har hänt med dig och nina? :o är ni inte vänner?

2011-12-19 @ 20:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0