slide show

Sugen på en liten present?

Paket från Depend.

 

Finns det några Blogkeen användare bland mina läsare? Då är detta något för dig kan jag lova! Nu så är det så att om du lägger upp en "följ min blogg via Blogkeen" knapp i din blogg genom den HÄR sidan, så får dom 250 första som gör detta ett gratis paket hemskickat från Depend. Det innehåller alltså det som finns på bilden här åvan, och mitt paket är redan påväg hem till mig! Det ända du behöver göra är att lägga upp knappen på din blogg, hur du gör kan du läsa mer om HÄR.

 

Vill du veta mer? Läs all info HÄR.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf har du och nina bråkat ?

2011-12-03 @ 16:11:20
Postat av: emm

hur vet man om man får paketet?

svara gärna på din blogg:)

2011-12-05 @ 14:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0