slide show

Rent och fräscht

Mitt rum just nu, städat!

 

Känns grymt skönt med ett extremt städat rum. Har krypt på golvet och tvättat bort den minsta fläcken jag såg. Jag har torkat alla hyllor, dammsugit överallt, bytt sängkläder, sorterat sminket och så vidare, typ allt. Känner mig ganska stolt ändå, tog mig två timmar. Har tänt lite doftljus vid sängen också, så nu luktar det blommor och jordgubbar här inne. Kommer sova riktigt skönt inatt!

 

Till er som ville se bilder på mitt rum också, här har ni ju! Nu ska jag dra på mig jackan och åka till Klockaretorpet lite snabbt. Då jag kommer hem igen blir det att sätta sig bänkad framför datorn och plugga. Sen film, mys.


Kommentarer
Postat av: bella

mysigt rum! man får sån där hawaii känsla :)

Kram finis!

2011-12-11 @ 19:20:54
Postat av: ragda

Fint! Vad hur skulle du vilja att ditt rum skulle se ut om du fick göra om de helt? (från tapet till småsaker) Men, det ända du måste ha med är en svart soffa som blir till säng. Hur skulle du vilja ha det då? :)

2011-12-11 @ 21:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0