slide show

Nattblogg

Random mobilbild

 

Hej på er. Jag kom precis hem och ligger dö skönt i min säng. Drog ut vid halv 11 tiden och träffade Emma i Klockaretorpet. Efter det, då dom drog hem så åkte jag runt i en bil med några sköna vänner. Kom som sagt precis hem, har varit över hela Norrköping inatt. Vi har käkat på McDonalds 2-3 gånger och haft allmänt roligt. Sjukt lyckad julaftons natt ändå.

 

Är hur jävla trött som helst och ska alldeles strax sova. Men, först så ska jag sätta på ett avsnitt av Family Guy med lite humor så att jag kan sova gott. Ville bara önska er en fortsatt god jul och godnatt. Hoppas ni har haft en riktigt bra dag, med familj vänner och nära och kära! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

SKULLE DU KUNNA LÄGGA UP EN LISTA PÅ 10FILMER DU KAN KOLLA PÅ OM OCH OM IGEN UTAN ATT TRÖTTNA PÅ DEM ?

2011-12-25 @ 11:11:10
Postat av: emma

med killen eller ;)

2011-12-25 @ 12:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0