slide show

Måndags mys!

Inhandlat lite smått och gott!

 

Då sista inlägget skrevs så gick jag till Hageby C och köpte lite små saker till nyår bland annat. Fick med mig ett nagellack, en bandlös bh, genomskinliga leggings och ögonskugga. Visar allt senare! Åkte sedan in till stan och lyckades hitta en julklapp till min fina mor. Vill spara den till mig själv, men det går ju inte..

 

Drog vidare till Klockaretorpet och mötte Fanny och Olivia, stannade och käkade i kiosken där. Just nu så befinner jag mig hemma hos mig tillsammans med Olivia. Vi har köpte hem lite chips, dipp och fläder dricka till ikväll. Vi tänkte mysa, på en måndag! Vi sätter på en film och tar det lugnt alldeles snart. Men först blir det lite små prat och skit snack som vanligt. ;) Nej då, men vi får höras lite senare! Hoppas ni har det bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0