slide show

Imorgon

Morgondagens planer

 

Imorgon tänkte jag vara hemma hela dagen. Har ett par saker jag måste göra, det jag har skrivit upp där uppe. Hade först tänkt att börja dagen med att ta ett varmt och skönt bad och efter det rensa hela min garderob. Har ju köpt in massa nytt nu, så vill få det gjort så det är snyggt. Därefter ska jag nog dra iväg och sola så jag får upp brännan igen. Träffar förhoppningsvis tjejerna någongång på dagen också och planerar inför nyår, fixar allting som ska göras liksom. Då jag kommer hem igen så blir det att ringa Jannike i Umeå och förbereda det sista innan jag drar dit, åker ju på söndag!!

 

Innan mamma kommer hem från jobbet så tänkte jag fixa någonting att äta också, för båda oss. Då lär hon nog bli glad! Funderar bara på vad jag skulle kunna laga.. Tips?


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Ksenia ! Vart har du köpt ditt löshår ? Kram

2011-12-29 @ 14:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0