slide show

I like how it feels

Bilden tagen igår.

 

Godmorgon! Vaknade för ett tag sedan. Har legat i sängen och kollat på Family Guy i någon timme nu. Vad ska man göra en dag som denna? Ingenting är öppet någonstans och det finns absolut ingenting att göra, förutom att träffa vänner. Inga fik är öppna heller, skulle sitta bra med en fika nu.

 

Ska iallafall gå upp ur sängen alldeles strax och börja göra mig i ordning. Ska kanske träffa Olivia en stund sen. Senare ikväll så ska jag träffa Fanny. Vi ska sitta barnvakt till Fannys lilla syster som är 1 år tror jag att det var. Det blir nog roligt, då har jag iallafall något att göra idag!


Kommentarer
Postat av: mathilda

Jättefin blogg!

Kolla gärna in på min! :)

Kram!

2011-12-25 @ 20:09:31
URL: http://thildajohansson.blogg.se/
Postat av: Emilia

du är galet snygg!

kram

2011-12-27 @ 21:59:40
URL: http://emiliahallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0