slide show

Gosiga kompisar jag har

< Liam och jag, Johannes och jag >

 

Två gosiga bilder från fritidsgården. Har precis kollat klart på en film, grym dans film, Honey. För tillfället ligger jag bara i sängen och lyssnar på musik, snackar med gott folk på facebook och så vidare. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, kanske fixa naglarna? Städa rummet? Sätta på en till film? Nej det orkar jag inte.. Blir nog naglarna.

 

Hann förresten inte göra allt jag skulle göra idag. Så, imorgon då jag vaknar så tvättar jag löshåret, det första jag gör. Därefter blir det att rensa rummet. Skit roligt! Sätter på musik så blir det nog roligare. Drar och solar imorgon också, sen så packar jag och efter det avslutar jag dagen med ett skönt bad! Men nu gott folk så ska jag fortsätta ligga och göra ingenting..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0