slide show

God gave you this life because he knew you were strong enough to live it.

Hej på er. Sen uppdatering blev det idag men praoar ju som sagt och slutar 5, så det tar ett tag innan jag kommer hem. Dagen började riktigt riktigt segt. Låg kvar i sängen i 45 minuter och kunde inte gå upp. Åkte först till skolan och redovisade 2 arbeten som jag nu har fått betyg på, bra det. Då jag var klar med det, vid 12 tiden så åkte jag till min prao plats och jobbade till klockan 5.

Har varit sjukt deppig idag, vet inte varför. Har haft en konstig känsla i hela kroppen, som att någonting är i min mage, en klump, konstig energi. Dom här senaste dagarna har inte varit dom bästa direkt. Men vet fan inte vad som hände idag, ville bara vara för mig själv och allt folk pratade om kom in i ena örat och ut genom det andra. Har bara velat gräva ner mig någonstans i tystnad och vara själv. Nu när jag är hemma så tar jag det bara lugnt, lyssnar på musik och funderar på att gå ut en sväng och gå med musik i öronen. Music on, world off som jag brukar säga.

Duschar lite senare också, och därefter blir det film och läggdags. Nu ska jag byta om och röra mig utåt.

Kommentarer
Postat av: teres

De kan med va skönt ibland! förstår hur du känner :)

2011-12-07 @ 22:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0