slide show

Freedom

Fikat med denna snygga bruden idag!

 

Satte oss inne på Espresso House.

 

Vaknade hemma hos mig med Fanny. Länk till hennes blogg hittar ni HÄR. Vi hoppade upp och började fixa oss, käkade nudlar till frukost också. Underbart. Vi åkte in till stan vid klockan 3 och där mötte vi Emelie. Fanny åkte hem för att fixa sig inför stallet och jag och Emelie satte oss på ett fik. Vi pratade om vad som helst och hade det allmänt mysigt. Hade med mig datorn dit också men glömde blogga, hade ju fri surf där.. Varför jag hade med mig datorn var för att jag skulle hjälpa Emelie med hennes nya blogg, så den håller på att fixas! Länkar den då den är snygg och klar så hon får lite läsare med på starten!

 

Kom hem för drygt 2 timmar sedan. Gick till Ica i Hageby Centrum och köpte lite mat till mamma också, samt julmust och några kexchoklad till mig själv! Då jag kom hem så hade hon lagat en riktigt god soppa som jag precis har ätit, är proppmätt och den var sjukt god! Världens bästa mamma gör världens godaste mat. ♥ Nu tänkte jag vila magen en stund sen så gör jag mig i ordning och går och lägger mig, ska upp till min prao imorgon!


Kommentarer
Postat av: Moa - Nybliven mamma till Ella ♡

Mysigt:)

2011-12-05 @ 12:53:48
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0