slide show

Dan före dopparedan

Hej på er!

Kom hem för en liten stund sedan. Vaknade upp hemma hos Fanny av att hennes söta lilla syster kom och dansade för oss, typ 9 på morgonen.. Vi somnade om som tur var och vaknade vid 1. Vi låg och kollade på tv ett tag och efter en stund så drog jag mig till solariumet och solade ett tag. Sjukt skönt varje gång.

Var i stan för en stund sedan också, köpte en sista grej till imorgon, julafton ju! Nu då jag är hemma så ska jag julstäda. Haha, jul och jul, måste bli rent i rummet iallafall! Det kommer dock bli lika stökigt igen om någon dag, det vet jag. Men som sagt, orkar inte ha en massa saker liggandes på sängen, på golvet och ja, överallt.

Mamma är och handlar en massa god julmat till imorgon, mumma! Så, på med musiken på högsta, hälla upp lite julmust och bara börja städa! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0