slide show

Dagens och gårdagens köp

Nagellack - Lindex 25 kr, sjukt snygg ring - Style by Tyra 39 kr.

 

Snygga blåa fjäder örhängen - Ur & Penn 39 kr.


Har inte hunnit uppdatera bloggen idag, så tar mig tid nu istället, då jag ligger som skönast i min säng. Idag så var jag i skolan, till klockan 11 ungefär, sedan drog jag ner till resecentrum och gick på ett "möte". Möte och möte, hade tid på ett ställe kan man väl säga. Efter det åkte jag och mötte upp Fanny och Rebecca. Vi gick runt på stan en stund och sedan åkte vi vidare till Klockaretorpet och käkade. Innan jag drog hemåt förut, så drog jag till solariumet. Skönt som fasen.

 

Fick som sagt med mig lite nytt hem idag igen. Köpte ett par snygga örhängen och en grymt snygg ring från Tyras, perfekt till min nyårs klänning som jag visar alldeles strax! Nagellacket här över köpte jag ju igår, men som jag glömde visa på bild, men där ser ni. Blått och glittrigt. Snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0