slide show

Dagens köp

Detta köpte jag idag!

 

Mörkblå bh (går att ta av banden), från Lindex - 129 kronor.

Vanliga genomskinliga leggings 3-pack, från H&M - 30 kronor.

4 bruna nyanser ögonskugga. Den där grå bruna ska sitta på nyår, från H&M - 50 kronor.

 

Köpte också ett blått glittrigt nagellack från DependLindex, men det glömde jag ta med på bilden.. Det kostade iallafall 25 kronor och passar skit bra till min blåa klänning som jag ska ha till nyår. Glitter är ju nästan ett måste till jul/nyår! Skit snyggt var det iallafall! Visar den imorgon förresten, då det är bra ljus så att jag kan ta en bra bild! Visar bild på nagellacket imorgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0