slide show

Chili & Wok

Mitt praoställe - Chili & Wok.

 

Det är flera av er som har frågat vart det är jag praoar, och här har ni svaret. Jag praoar på ett ställe som heter Chili & Wok. Det är en restaurang här inne i stan som serverar thai mat. Världens godaste mat typ! Praoade här förra året också, men det var mer för matens skull (eftersom vi får äta när vi vill och hur mycket vi vill där) men sen så visade sig att det var riktigt kul att jobba där, så nu praoar jag där för "jobbets" skull eller hur man nu ska säga det. Jag får skära grönsaker, diska, plocka ut och in disken, torka bord, slänga sopor, sopa golvet och så vidare. Låter inte kanske inte så roligt direkt men det är det! Jobbar från 10 på morgonen till 5 på kvällen, rätt skönt faktiskt!

 

Där fick ni svaret iallafall, ett tips på praoställe om ni skulle praoa någon gång! För övrigt så kom jag hem för ungefär en 2 timmar sedan. Åkte till Klockaretorpet och mötte Fanny en snabbis efter praon, sen åkte jag och hämtade ut Blogkeen paketet och nu så har jag bara tagit det lugnt hemma. Väntar på att jag ska få ett arbete skickat till min dator för imorgon så ska jag till skolan på morgonen och redovisa mitt och två klasskompisars arbete som vi har haft nu i några veckor. Hoppas att det går bra alltså.. Sen så ska jag ta igen några förhör som jag har missat också, jag ska komma ikapp! Efter skolan så drar jag till praon igen och jobbar tills jag slutar. Därefter får vi se vad som händer. Nu så ska jag iallafall byta om, lägga mig i sängen och kolla på film. Har inte vilar på länge känns det som, verk i hela benen.


Kommentarer
Postat av: JOZ♡

Tja! Skulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om bloggen? Bra/dåligt?



Ha en bra onsdag :) Kram

2011-12-07 @ 14:44:44
URL: http://bedeliciious.blogg.se/
Postat av: matilda

roligt med prao :)

2011-12-07 @ 14:57:02
URL: http://matildaaw.blogg.se/
Postat av: Demi Melek <3

HejHej!

Hur e det med dig ?

Jätte fin blogg måste jag säga !

KOLLA IN www.demii.blogg.se det e min nya blogg !

Puss&Kram

2011-12-07 @ 15:00:13
URL: http://demii.blogg.se/
Postat av: Alicia

Måste bra passa på att flika in en kommentar. Jag har aldrig varit mycket för att läsa bloggar. Jag har verkligen försökt men tyckt att det var liksom bara långtråkigt. Jag började läsa din blogg i Söndags och jag har nu ÄNTLIGEN hittat en blogg som jag gillar att läsa. Allt du har med i din blogg är läsvärt och varje gång jag slår på internet kommer jag på mig själv att alltid lyckas hamna här på din blogg. Verkar som att jag har någon sorts dragningskraft till kseniajernbom.blogg.se

Hmm, kanske för att den helt enkelt är kunglig

2011-12-07 @ 20:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0