slide show

Vädret är på topp!

En bild på mig från igår. I väntan på en spårvagn.

 

Godmorgon! Har just precis vaknat och jag känner nu att jag verkligen har sovit ut! Somnade vid 1 igår natt. Vanligtvis brukar jag lägga mig vid 4-5 tiden. Skönt att sova ut iallafall!

 

Smsa Nina nu och se om hon har vaknat, om inte så ringer jag och väcker henne. Vädret är super, strålande sol, klarblå himmel och 26 grader värme. Tror att vi skulle dra till Himmelstalund idag och sola. Får se om vi båda orkar det senare. Det här är typ den första dagen då det är så bra väder ute, på hela sommaren, så man måste passa på innan det är över!


Kommentarer
Postat av: Isabelle.

Ha det bra idag :)



sola mycket och ta vara på vädret så länge det är bra väder ;)

2011-08-02 @ 14:49:18
URL: http://lutenn.blogg.se/
Postat av: Anonym

babbyfacee fetsööt

2011-08-02 @ 20:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0