slide show

Helvetes dag..

Olivia, jag, Emma, Nina och Johanna. Bild från tidigare.

 

Vi åkte taxi hem vid 12-1 tiden. Wilma vilade lite och duschade. Hon var ju tvungen at åka hem till Umeå idag. Hon åkte tåg till Stockholm sen får jag ett samtal av henne då hon säger att hennes buss är fullbokad, den som skulle ta henne till Umeå. Så, hon är tillbaka här nu och åker hem på söndag, precis som planerat!

 

Annars så har allting varit helt knäppt idag faktiskt. Spårvagnen vi tänkte ta till stan (vi tjejer på bilden åvan alltså), den började brinna av att en strömledning gick av, så det gick ju åt helvete. Det har spöregnat hela dagen så vi spenderade 30 hela minuter under en liten busskur. Vi ringde till slut en taxi som körde oss ner till stan, för gå kunde man verkligen inte! Alla spårvagnar i stan stängdes av, fick strömavbrått helt enkelt och allt var i total kaos. Men, vi är hemma nu, äntligen! Ska verkligen sova ut inatt alltså. Vi var nyss i McDonalds och köpe lite mat, så det blir bara lungt ikväll. Sov gott allihopa! Imorgon njuter vi av den sista dagen på Augustifesten..


Kommentarer
Postat av: Dilan FarajDemi Melek- www.demiodilan.blogg.se ♥

Herregud, vilken dag:// Hoppas allt är bra då?

2011-08-20 @ 09:22:02
URL: http://demiodilan.blogg.se/
Postat av: frida

hej, just nu har jag en frågestund på min blogg, fråga vad du vill o hur många du vill, när jag har tillräckligt med frågor så väljer jag ut 3 stycken som vinner en länkning, va med o tävla så kanske det blir du som vinner en länkning + du får mera läsare till din blogg, så fråga på nu, kram!

2011-08-20 @ 15:48:06
URL: http://fridadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0